Liitumine
Taotluse esitamine
Business Central kasutab liidestamisel otsekanalit. Liitumiseks võtke ühendust oma kliendihalduriga või esitage taotlus panga kodulehel.
Swedbank
https://www.swedbank.ee/business/d2d/ebanking/gateway
Toetatud teenused:
- Maksete edastamine panka (ootel e. allkirjastamata maksed).
- Regulaarne konto väljavõte – panga poolt automaatselt saadetav eelmise päeva väljavõte.
- Kiirteavitused – panga poolt automaatselt saadetav teavitus iga tehingu kohta, mis vastab kehtestatud tingimustele (sisse/välja, valuuta, alates summast).
LHV
Toetatud teenused:
- Maksete edastamine panka (ootel e. allkirjastamata maksed).
- Regulaarne konto väljavõte – panga poolt automaatselt saadetav eelmise päeva väljavõte.
- Kiirteavitused – panga poolt automaatselt saadetav teavitus iga tehingu kohta.
SEB
https://www.seb.ee/ariklient/igapaevapangandus/elektroonilised-kanalid/baltic-gateway
Toetatud teenused:
- Maksete edastamine panka (ootel e. allkirjastamata maksed).
- Jooksva päeva väljavõte.
NB! seadistage Business Central väljavõtet laadima piisava sagedusega, et päeva lõpust ei jääks mõni tehing laadimata.
Turvasertifikaat
Kõigi pankade puhul tuleb lahenduses seadistada turvasertifikaat. Liitumisel annab pank teile sellekohased juhised. Kuna tegemist on üsna tehniliste sammudega, siis soovitav on pöörduda oma BC partneri poole, kes aitab need teha.
Kokkuvõtvalt on vajalik:
- Sertifikaadipäringu (CSR fail) koostamine, sertifikaadi tellimiseks. NB! Sertifikaadipäringut ei pea koostama BC serveris (BC cloud versiooni puhul ei saagi).
- Sertifikaadi- ja privaatvõtmefaili liitmine pfx/p12 failiks ja parooli genereerimine.
- pfx/p12 faili ja parooli seadistamine BC-s.
Swedbank juhend: http://dev.swedbankgateway.net/content/general-info/doc/How-to-generate-CSR-and-convert-private-key-to-p12.pdf